Navodila

za

uporabo

Uporaba portala za upravljanje

Prijava v portal (sl.1)

Pooblaščena oseba izobraževalne ustanove se prijavi v portal https://emea.psb.f-secure.com/ s svojim uporabniškim imenom in geslom

Pregled statusov računalnikov (sl.2)

Po prijavi v portalu dobite pregled statusa vseh vaših naprav (delovnih postaj in mobilnih naprav) za vaš zavod

Pregled porabe licenc (sl.3)

V razdelku naročnine vidite pregled dodeljenih licenc in vašo porabo ter vaše naročniške ključe, ki jih potrebujete za namestitev posameznih izdelkov.

V primeru, da je potrebno prilagoditi dodeljeno število licenc, nam le to sporočite na mss@f-secure ali z uporabo namenskega obrazca.

Prenos izdelkov za namestitev (sl.4)

V razdelku prenosi so vam na voljo namestitveni paketi za namestitev vseh licenčnih programov F-Secure. Ob namestitvi je potrebno vpisati naročniški ključ.

V primeru priprave slike za kloniranje računalnikov, si poglejte tudi navodila za namestitev tukaj.

Namestitev na delovne postaje in strežnike

Prenos namestitvene datoteke (sl.1)

S portala https://emea.psb.f-secure.com/ prenesite namestitveni paket .msi za želeni izdelek.

Zagon namestitve (sl.2)

Preneseni paket zaženite z administratorskimi pravicami na delovni postaji ali strežniku. Možna je tudi samodejna vstavitev naročniškega ključa v namestitveno datoteko: navodila.

V primeru priprave slike za kloniranje računalnikov, si poglejte navodila za namestitev tukaj.

Prijava naprave v portal (sl.3)

Po uspešni namestitvi, se nameščeni program samodejno prijavi v portal za upravljanje in se doda na seznam naprav v upravljanju. Napravi je dodeljen privzeti profil nastavitev.

Nastavitve izdelka

Nameščen izdelek ponuja 2 možnosti upravljanja – lokalno ali centralno.

V primeru lokalnega upravljanja, po potrebi spreminjate nastavitve znotraj izdelka samega.

V primeru centralnega upravljanja je potrebno na portalu za upravljanje kreirati nov profil z nastavitvami in ga dodeliti želenim napravam.